نخستین وبسایت تربیت بدنی وعلوم ورزشی

betrool

اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی برگزار می‌شود

به گزارش وبسایت تربیت بدنی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به مدت 5 روز و با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و مدیران بازاریابی شرکت‌ها، سازمان‌ها و باشگاه‌های بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد. اولین دوره بین المللی بازاریابی ورزشی


تحلیل بازاریابی در شرکت‌ها و سازمان‌های ورزشی ایران، مدیریت برند در ورزش، جذب عملیاتی حامیان ورزشی، مدیریت هواداران و مصرف‌کنندگان، بازاریابی اینترنتی دیجیتال در ورزش، بلیت‌فروشی و مدیریت فروش، از عمده‌ترین محورهای این دوره است.
همچنین از دیگر محورهای این دوره می‌توان به بازاریابی اماکن ورزشی، اصول ترویج و تبلیغ در ورزش، اصول نگارش یک طرح بازاریابی کاربردی، قوانین در سیستم بازاریابی ورزشی و تجارب مدیران بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ورزشی اشاره کرد.
شایان‌ذکر است به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک مشترک توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است اعطاء می‌شود.
علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه workshop.ssrc.ac.ir  مراجعه نمایند.

Back to top